Första upplagan var nominerad till Årets Marknadsföringsbok 2017. Andra upplagan är ännu bättre :)

Första upplagan var nominerad till Årets Marknadsföringsbok. Andra upplagan är ännu bättre :) Letar du efter marknadsföringsböcker som är lättlästa ligger denna högt upp på listan.

En masterpiece.
Alla borde läsa den!
— Joakim Thulin – Head of Strategic Insight, Berghs School of Communication

JAKTEN PÅ KÄNSLAN

Jakten på känslan är en delikat blandning av teori och inspiration, som tar upp och genomlyser vår tids nya valuta; känslan. Som läsare kommer du få mängder av aha-upplevelser och med lättsmälta metoder och exempel kommer du snabbt kunna etablera ett nytt sätt att bemöta dina kunder och medarbetare. I kategorin management- och marknadsföringsböcker så är den ovanligt lustfylld och lätt att läsa.

Boken finns till för att du ska kunna öka värdet på ditt företag och vara med att förbättra upplevelsen av den värld vi lever i. Kort och gott; en inspirerande handbok i upplevelsedesign.

Boken passar företagsledare, marknadsförare, HR-direktörer, innovatörer, CX-missionärer och andra som behöver få en inspirations-boost. Både den mest erfarna kommunikatören och nybörjaren kommer att hitta sin vinkel på ämnet. Läs ett stycke i taget eller hela boken i ett sträck. Oavsett kommer du alla gånger vilja förstå känslan – och jaga rätt på den. Trevlig läsning!

Nu är andra upplagan ute i butik!

Beställ direkt på Bokus.com